środa, 10 sierpnia 2011

Dziecko to skarb :-))) ale.....

...... Młoda wróciła!matkę podszkoliła, z co niektórych myków blogowych !
Już wiem jak się linkuje,jak się coś tam coś tam wkleja, jak sobie znależć pewne rzeczy.Niestety trochę też mi się dostało za wygląd, za niespójność ;-(((( no cóż blog jest w budowie i jak siebie znam, to się jeszcze parę razy, wszystko pozmienia.
Porobiłam trochę zdjęć, tego co powstało jak byłam sama w domku!
Dziś pokażę jednak i tu i na decoupage-maryski mój pierwszy raz ikonowy. Nie potrafię o swoich pracach w stylu "święty obrazek" mówić ikona!
To dla mnie rodzaj świętokradztwa, w stosunku do wielkich mistrzów ikonopisarstwa.
No ale żeby było prościej zostańmy przy takiej nazwie, skoro wszyscy tak je nazywają, i podobno nie jest to błędne.
Zawsze mnie intrygowały,zawsze się im przyglądałam z zaciekawieniem, niby takie proste w formie, a wcale nie takie łatwe do naśladowania.
Mimo,że do "świętokościółkowców" mi daleko to obrazy wielkich mistrzów, mnie fascynują,zaczynałam od klasycznego decoupage na desce, próbując odtworzyć choć odrobinę nastroju choćby jak tu :
Ale kilka dni temu po dość pobieżnym przeczytaniu a właściwie przeglądnięciu książki o ikonopisarstwie, nie namyślając się dużo , złapałam za pędzel, wyciągnęłam kawałek deski i .... zrobiłam pierwszy krok a wygląda on tak:




tutaj trochę bawiłam się światłem, bo tak ładnie zaświeciło słoneczko! a dzień cały był taki ponury.







3 komentarze:

  1. jestem Twoją wielką fanką! długo czekałam na TAKĄ Twoją prace, ręcznie od A do Zet. Pięknie!
    pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Czułam, że tak to właśnie było :))))) ale o tym już wspominałam więc tu tylko Ci pogratuluję nowego miejsca !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Marysiu przyjmij życzenia radosnych, wesołych Świąt Wielkanocnych, pokoju ducha, wiary w Boga i w ludzi. Umiejętności dostrzegania piękna tego świata i oczywiście wiary w Siebie i swoje możliwości.
    Dobrych i ciepłych chwil w gronie rodziny i przyjaciół oraz wesołego Alleluja!:-)

    OdpowiedzUsuń