piątek, 5 sierpnia 2011

7 rzeczy o mnie.........

........ dostałam i ja!
a właściwie moja strona www.decoupage-maryski.blogspot.com czyli decoupage ma.ryski, które wszyscy??? znają a WERANDY nie..... weranda też jest moja, i tu spróbuję się odnieść do zadanego mi tematu 7 rzeczy o mnie :-)
AGNES76 /agnes76decoupage.blogspot.com




Ma.ryska


1........leniwiec,
2.uzależniony od herbaty z malinami,
3.dobrej książki,
4.własnego domu,takiego maryskowo, eklektycznego, który potrzebuje "antyków" których Ma.ryska nie ma więc je "robi" :-0
stąd 5.hobby, które stało się pasją i sposobem na życie, czyli decoupage.
Dlatego zaszyła się na swojej werandzie i kombinuje, od czasu do czasu wychyla się na swiat, aby zobaczyć coś fajnego, spotkać się z ludzmi,pogadać.
6.zabrakło mi pomysłów co by jeszcze napisać!
moje zycie jest zwykłe, normalne, spokojne, czasami wpadam na genialny pomysł i wywiewa mnie np nad morze, albo wsiadam w swoje terenowe auto i jadę przed siebie...
pobędę "tam" parę dni, nałapię świeżego powietrza w skrzydła...i wracam ........
7.chyba, mój świat zatrzymał się na chwilę, abym zastanowiła się, co jest dla mnie najważniejsze i czego potrzebuję do szczęścia, więc korzystam z tego momentu w moim życiu, ciesząc się świętym spokojem !A jakie są tego skutki widać na decoupage-maryski.blogspot.com .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz