piątek, 25 listopada 2011

Fik-mik, zamianka.

tym razem zrobimy małą zamiankę.........
Na www.decoupage-maryski.blogspot.com , blogu jak to napisałam kompatybilnym z Werandą, wstawiłam inną pracę a tu pokażę inną.
Obie powstawłay w tym samym czasie jak jedna podsychała, druga wchodziła na blacik do prac różnych.
Parę dni temu zadzwoniła do mnie koleżanka z zamówieniem !
Zrób mi proszę taką ikonkę z Matką Boską, dla mojej znajomej, na prezent z okazji:
*barrrdzo okrągłej urodzinowej..........:-)))
*imieninowej,
*i bożonarodzeniowej,
bo znajoma ma na imię Ewa i ma to szczęście ???że wszystkie te okazje do świętowania, "załatwia" za jednym zamachem!
A Madonna ma być w takim moim stylu, zresztą co, ona mi, ma tu opowiadać, ja i tak wiem, co ona potrzebuje i ma na myśli.........
Ma być świątecznie, bożonarodzeniowo, energetycznie.
Aaaa i jeszcze o jakiś elementach choinkowo, bombkowych wspomniała:-)
Elementy czysto świąteczne zamieszczę na tzw drugiej stronie z innymi napisami, datami a "przód" wygląda tak :




1 komentarz: